Dietní jídla právě pro Vás

Měsíční archív: Srpen 2013

Hubnutí bez diet a cvičení

Hubnutí beztoho, aniž byste drželi dietu nebo si nějak drasticky dávali v posilovně do těla je bezpochyby složité. Není na tom nic divného, protože nemáte-li pravidelný pohyb a ještě k tomu během dne do sebe dostanete dvě piva a půlku kachny s přílohou k tomu, pak v žádném případě nelze zhubnout. I takové velké porce lze velmi snadno omezit a přitom nijak výrazně neměnit jídelníček. Jaké jsou nejlepší tipy pro zdravé, ale nenáročné a hlavně nedrastické hubnutí? Podíváme se na některé z nich, které jsou navíc vědecky a léty prověřené.

Jídlo servírujte na malé talíře – obecně je velmi dobře známo, že pokud dáváte jídlo na menší talíře, pak toho i mnohem méně zkonzumujete

Nemějte doma nic nezdravého – máte-li doma zásobu sladkých i slaných pochutin, pak je všechny bez kompromisu vyhoďte nebo je někomu darujte

Máte-li na něco chuť, dejte si čerstvé nebo sušené ovoce – vyhněte se čokoládě, chipsům, oříškům v čokoládě a vyměňte je za něco zdravějšího – strádat nebudete

Pijte hodně vody - obecně je navíc známo, že pokud si dopřejete sklenici čisté vody před jídlem, pak toho méně zkonzumujete

Hubnutí bez cvičení a zároveň bez diety jde jen velmi těžko a rozhodně lze říct, že je to běh na dlouhou trať. Pokud nemáte čas ani náladu na zdravé vaření a pravidelné návštěvy posilovny, pak vám rozhodně nic jiného nezbývá. Efekt se dřív nebo později dostaví, ale nesmíte být netrpělivý.

Vložil Diety a očista těla | Štítek , , , , | Zanechat komentář

Mačingová dieta

Dieta podle Antónie Mačingové se stala velmi diskutovatelným tématem.

A není se čemu divit, protože jídelníček, který byste na základě této diety měli držet je zcela v pořádku, navíc během držení diety nebudete trpět hladem a budete se cítit naprosto skvěle. Různé inspirace pro držení diety podle Antónie Mačingové je možné najít jak na internetu, tak se podívat na knížku, která byla na základě této diety samotnou autorkou vydána.

28 denní detox podle Antónie Mačingové 

Očista lidského těla probíhá velmi postupně, pokud budete dietu držet správně a navíc budete v obchodech vybírat i vhodné potraviny. Je nutné se zaměřit zejména na BIO produkty, při jejichž pěstování nejsou používána speciální hnojiva nebo pesticidy a tím své tělo na nějakou dobu budeme ochraňovat od toxinů. Během jednoho měsíce tak budete konzumovat jen zdravou stravu, budete se vyhýbat všem chemickým výrobkům, jako je zmrzlina, různé smažené pochutiny a další potraviny, které naše tělo zbytečně zahlcují. Jídelníček je stanoven tak, aby každý konzumoval jídlo pravidelně třikrát denně nikoli pětkrát, jak se velmi často uvádí. Pokud během dne mezi jednotlivými jídly dostanete chuť na něco dobrého, pak není problém dát si nějaké sušené ovoce, které alespoň trošku zasytí.

Počet gramů u jednotlivých jídel a porcí není prakticky nijak omezen. Každý musí jíst tak, aby byl zcela nasycen – samozřejmě nelze sníst na snídani 1kg mrkve s deseti lžícemi medu a velkou porcí ořechů. I v této dietě totiž platí, že jíst by se mělo všeho s mírou.

Vložil Diety a očista těla | Štítek , , , , | Zanechat komentář

Ketonová dieta jídelníček

Ketonová dieta je obecně známá spíš pod názvem proteinová dieta. Ketonová dieta je založena především na vysoké konzumaci proteinů, kdy se po několika dnech lidské tělo dostává do ketózy. Ketóza je stav, kdy si lidský organismus bere energii pouze z ketonů, nikoli z cukrů.

Spalování tak probíhá poměrně rychle a navíc si nijak nepoškozujete zdraví. Diety by se obecně neměly držet nějak výrazně dlouho a to stejné platí i o ketonové dietě. A jak snadno zjistit, že se organismus již nachází ve stavu ketózy? Poměrně snadno. Prakticky v každé lékárně jsou prodávány speciální měřiče, díky nimž je možné zjistit, jak na tom lidské tělo vlastně je.

Co je možné konzumovat při ketonové – proteinové dietě? 

maso a ryby, vejce a proteinové nápoje, jakákoli bílkovinová strava, ovoce – jen avokádo nebo citrón, olivové oleje, čokoláda s obsahem minimálně 60% kakaa, mléčné výrobky a některá zelenina

Co není možné konzumovat pro ketonové – proteinové dietě? 

klasická mouka a výrobky, které obsahují příliš mnoho mouky, sladká zelenina – mrkev, kukuřice, řepa, luštěniny s vysokým obsahem cukrů, ovoce, alkohol a káva, sladkosti a pochutiny – chipsy, arašídy, apod., obilniny a brambory

Nelze ale zapomínat na konečnou fázi diety. Pokud hodláte po několika dnech nebo týdnech přejít na normální stravu, pak nezapomínejte, že na to musíte jít velmi pomalu. Klasickou stravu budete muset začít jíst ve velmi omezeném množství, snadno tak zabráníte jo-jo efektu a zajistíte, že to, co jste během několika týdnů zhubli, se zase během několika dní nevrátí zpátky do problematických partií.

Vložil Dietní recepty | Štítek , , , , | Zanechat komentář